دستگاه ترک سیگار
نوشته شده توسط : مهران
 

دستگاه ترک سیگار امروزه می تواند به عنوان یک راه حل علمی و عملی به شما در ترک سیگار کمک کند.  آیا شما هم جز افراد سیگاری جامعه محسوب می شوید؟ آیا دوست دارید تا با راه حلی کاملا عملی و کم هزینه برای همیشه با سیگار خداحافظی کنید؟ در میان انواع روش های سنتی ترک سیگار که اغلب به شکست نیز منجر می شود امروز ما جدیدترین و مدرن ترین روش ترک سیگار را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک  محصولی با کارایی بالا و 100% عملی که می تواند شما راب رای همیشه از دست دود سیگار نجات دهد.شما با خرید الکترو اسموک از این پس هر زمان که هوس سیگار کشیدن کردید کافیست تا از ان استفاده نموده و همین کار را مدتی انجام دهید .خواهید دید که به طور باور نکردنی دیگر میل و انگیزه شما نسبت به کشیدن سیگار از بین رفته و دیگر تمایلی به این کار نخواهید داشت.با الکترواسموک دیگر دهان شما بوی بد نخواهد داد و می توانید فضای کاملا سالم و بدون از هرگونه دود و مواد الاینده را در منزل برای خود و فرزندانتان ایجاد کنید.

 

دستگاه ترک سیگار فوق براحتی قابل شارز بوده و توسط فندکی ماشین هم می توانید این کار را انجام دهید. همین الان می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خرید خود را ثبت نمایید.همچنین می توانید از طریق سایت با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را تکمیل کرده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزلتان دریافت نمایید.دستگاه الکترو اسموک  قابل شارز شدن می باشد.این دستگاه  به وسیله دودی که تولید می کند باعث می شود تا افراد سیگاری دیگر به سمت سیگار واقعی نروند.نحوه تولید دود در این دستگاه بوسیله تکنولوژی بمباران اتمی بوده و کاملا سالم و بد ون  بو و بی ضرر می باشد.الکترو سموک به ظاهر مانند سیگار واقعی تولید دود می کند اما یکسری تفاوتهایی با سیگار های معمولی دارد:از جمله قابل اشتعال نیست و هیچکدام از ۴۰۰۰ماده سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمیشود.بعضی از مزایای استفاده از دستگاه الکترو اسموک را می توان موارد زیر دانست:
- ایجاد فضای سالم برای فرزندان
- جلوگیری از بو گرفتن دهان , البسه , اتومبیل و محل سکونت
- شارژ سریع توسط کابل و استفاده مکرر
- بدون نیاز به شعله آتش برای روشن شدن
- قابل شارژ با فندکی ماشین ، کامپیوتر و برق خانگی
- لذت کشیدن سیگار بدون آنکه ضرری داشته باشد
- صرفه جویی در هزینه خرید سیگار
- دارای تائیدیه وزارت بهداشت آلمان
شما همین الان می توانید از فروشگاه پشتی خرید محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.
شما براحتی از طریق یو اس بی کامپیوتر و یا فندکی ماشین می توانید این دستگاه را شارژ نمایید.الکترو اسموکی که ما به شما عرضه می کنیم دارای 10 عدد کارتریج اضافی بوده و هر کارتریج حد اقل برای 1 هفته شما کافی می باشد.

 

 

ما در فروشگاه پستی خرید دستگاه ترک سیگار را با کیفیت بسیار بالا و به صورت تضمینی ارائه داده ایم و از این نظر می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید. چنانچه در حین ارسال برای کالای شما اتفاقی رخ دهد می توانید اعلام کنید تا به صورت رایگان محصولی دیگر برایتان ارسال کنیم.شما با استفاده از این سیگار الکترونیک در واقع قدم بزرگی را در جهت ترک شسیگار و سلامتی خود برداشته اید.مشابه همین محصول را با کیفیت بسیار پایین تر و به صورت تقلبی و البته ارزان تر در حال عرضه در دیگر فروشگاه های متفرقه می باشند. اگر محصولی اورجینال و با کیفیت می خواهید از پستی خرید اقدام به تهیه این محصول کنید.

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: